bijna alweer een maand

28 april 2016 - Figline Valdarno, Italië

lieve iedereen,

alweer bijna een maand, ongelofelijk wat gaat de tijd snel. Ik zal eerlijk zijn ik heb het niet elke dag leuk, ik heb soms echt ..... dagen. Maar dat betekend niet dat ik opgeef. De meeste dagen geniet ik, heb ik lol, maak ik vrienden. Vooral de laatste week ga ik naar de bar, ga ik naar de disco en geloof me dat is gezellig!! Het is natuurlijk anders als ik bij jullie ben, maar  ik vermaak me, ik heb  lol!

Het is hard werken hier, je hebt geen vaste tijden. Ik begin om 9 uur, wanneer je vrij bent is altijd een verrassing, wanneer je 's middags honger hebt, ja dat is gewoon afwachten wanneer je eten krijgt. Soms heb je even 15 minuten pauze en soms ja dan heb je 3 uur pauze. Ik zag dat iedereen feest had op 27-04 en wat miste ik dat! maar achteraf denk ik, de ervaring die ik nu op doe, pakt niemand mij meer af. Ik leer natuurlijk mij zelf erg goed kennen. Maar ik heb geen spijt, ik denk dat jullie mij anders gaan zien.

Het werk vindt ik nog steeds niet super maar ik probeer te wennen, ik probeer een goeie manier te vinden om iedereen te laten  lachen, ​Het werken met de mensen  die hier heerlijk op  vakantie zijn, die zich nergens druk over hoeven te maken, die mensen zijn altijd zo dankbaar!!  En eerlijk gezegd alle mensen zijn zo. Maar ik moet wel zeggen, als je op vakantie bent, waar dan ook, je weet ech niet wat er achter de schermen gebeurd. Ik geef jullie 1 tip, wees dankbaar voor die mensen!! Achter de schermen gebeurd zoveel!!.

Waar ik nu even om moet lachen is mijn dipje die ik had vandaag, ik miste iedereen, ik miste alles. Ik vond het echt niet leuk, Appen met het thuisfront doet wonderen, die slepen je er wel door heen.

Zoals ik al eerder aangaf heb ik een supergaaf afscheidsfeest gehad, ik heb deze lieve meiden dan ook bedankt via Greetz, en ik weet dat jullie dit lezen, en mijn woorden zijn echt, Josien en Odile, ik mis jullie!!!

De afgelopen week was zwaar, 10 dagen werken en niet weten wanneer je vrij bent, tja dat hakt er wel in. JE doet je best en soms gaat er echt wel wat fout, je hoopt dan dat iedereen het snapt dat je het niet verkeerd wilt doen. De meesten die ik nu gesproken heb, die werken hier al een aantal seizoenen. Ik moet zeggen ik heb echt respect voor ze!!. 6 maanden is voor mij lang genoeg, ik heb dan misschien ook een te goed social life.

veel over het werk kan ik jullie momenteel niet geven, maar ik beloof jullie dat gaat komen. Ik ga even van mijn vrije dag genieten, en zal jullie al mijn blunders doorgeven! tot gauw!!!